Apple Planet
  • REDAKCJA
  • WSPÓŁPRACA
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
No Result
View All Result
  • Apple
  • Sztuczna inteligencja AI
  • Smartfony
  • Nauka i technika
  • Komputery & Tablety
  • Security
  • Nowinki
    • Recenzje
    • Poradniki
    • iDared Serwis
      • Serwis iPhone
      • Serwis MacBook
      • Serwis Telefonów Samsung
      • Serwis Telefonów Xiaomi
piątek, 23 maja, 2025
  • Apple
  • Sztuczna inteligencja AI
  • Smartfony
  • Nauka i technika
  • Komputery & Tablety
  • Security
  • Nowinki
    • Recenzje
    • Poradniki
    • iDared Serwis
      • Serwis iPhone
      • Serwis MacBook
      • Serwis Telefonów Samsung
      • Serwis Telefonów Xiaomi
No Result
View All Result
Apple Planet
No Result
View All Result
Home Sztuczna inteligencja AI

Dynatrace: Organizacje przyjmują AI, ale napotykają wyzwania

od Pan z ApplePlanet
8 stycznia, 2024
w Sztuczna inteligencja AI
0
Dynatrace: Organizacje przyjmują AI, ale napotykają wyzwania
474
SHARES
1.5k
VIEWS
Udostępnij na FacebookuUdostępnij na Tweeterze

Badania przeprowadzone przez Dynatrace rzucają światło na wyzwania i ryzyka związane z wdrażaniem AI.

Raport podkreśla potrzebę zastosowania złożonego podejścia do AI. Obejmuje to połączenie różnych typów AI – takich jak generatywne, predykcyjne i przyczynowe – wraz z różnorodnymi źródłami danych, takimi jak obserwowalność, bezpieczeństwo i zdarzenia biznesowe. Ta całościowa strategia ma na celu dostarczenie precyzji, kontekstu i znaczenia wynikom AI, zapewniając wiarygodne rezultaty.

Główne wnioski:

  • 83% liderów technologicznych podkreśla obowiązkową rolę AI w nawigacji po dynamicznym środowisku chmury obliczeniowej.
  • 82% przewiduje kluczową rolę AI w wykrywaniu zagrożeń bezpieczeństwa, dochodzeniach i reakcjach.
  • 88% przewiduje, że AI rozszerzy dostęp do analizy danych dla pracowników nontechnicznych za pomocą zapytań w języku naturalnym.
  • 88% uważa, że AI zwiększy efektywność kosztów chmury poprzez wsparcie dla praktyk Financial Operations (FinOps). „AI stało się kluczowe dla tego, jak organizacje zwiększają efektywność, poprawiają produktywność i przyspieszają innowacje,” powiedział Bernd Greifeneder, Dyrektor Techniczny w Dynatrace.

„Wydanie ChatGPT pod koniec zeszłego roku wywołało znaczący hype wokół generatywnego AI. Liderzy biznesu, rozwoju, operacji i bezpieczeństwa mają wysokie oczekiwania wobec generatywnych AI, aby pomóc im dostarczać nowe usługi z mniejszym wysiłkiem i w rekordowym tempie.”

Chociaż organizacje wyrażają optymizm co do transformacyjnego potencjału AI, obawy pozostają:

  • 93% liderów technologicznych martwi się potencjalnymi niezatwierdzonymi użyciami AI, gdy pracownicy przyzwyczają się do narzędzi takich jak ChatGPT.
  • 95% wyraża obawy dotyczące wykorzystania generatywnego AI do generowania kodu, obawiając się wycieku i niewłaściwego wykorzystania własności intelektualnej.
  • 98% obawia się niezamierzonego uprzedzenia, błędów i dezinformacji w generatywnym AI. „Zwłaszcza w przypadkach użycia, które obejmują automatyzację i zależą od kontekstu danych, krytyczne jest zastosowanie złożonego podejścia do AI. Na przykład, automatyzowanie usług oprogramowania, rozwiązywanie problemów zabezpieczeń, przewidywanie potrzeb konserwacji i analizowanie danych biznesowych wymagają złożonego podejścia do AI,” dodał Greifeneder.

„To podejście powinno dostarczyć precyzji AI przyczynowego, które określa podstawowe przyczyny i skutki zachowań systemów, oraz predykcyjnego AI, które prognozuje przyszłe wydarzenia na podstawie danych historycznych.”

Gdy organizacje idą naprzód z przyjęciem AI, równoważenie entuzjazmu z uważnym podejściem do wyzwań staje się kluczowe. Ankieta podkreśla transformacyjny potencjał AI, ale jego skuteczna integracja wymaga starannego rozważenia i zróżnicowanej strategii AI.

„Predykcyjne AI i przyczynowe AI nie tylko dostarczają istotnego kontekstu dla odpowiedzi wygenerowanych przez generatywne AI, ale mogą również skłonić generatywne AI do zapewnienia precyzyjnych, nieprawdopodobnych odpowiedzi wkomponowanych w swoją reakcję,” mówi Greifeneder.

„Jeśli organizacje dobrze opracują swoją strategię, łączenie tych różnych typów AI z wysokiej jakości danymi z obserwowalności, bezpieczeństwa i zdarzeń biznesowych może znacznie zwiększyć produktywność ich zespołów ds. rozwoju, operacji i bezpieczeństwa oraz dostarczyć trwałej wartości biznesowej.

Share190Tweet119
Poprzedni artykuł

Synchronizacja ust i głosu w wielogłosowych materiałach AI już dostępna

Następny artykuł

Microsoft prezentuje model językowy Phi-2 o 2,7 miliarda parametrów

Następny artykuł
Microsoft prezentuje model językowy Phi-2 o 2,7 miliarda parametrów

Microsoft prezentuje model językowy Phi-2 o 2,7 miliarda parametrów

Zapraszamy

Polub nas i bądź na bieżąco

Ostatnie Wpisy

  • Ogłoszono datę premiery Infinix GT 30 Pro w Indiach 23 maja, 2025
  • Oppo A5x 5G zaprezentowany – nowy smartfon z procesorem Dimensity 6300, baterią 6000 mAh i odpornością IP65 23 maja, 2025
  • Szczegóły smartfonów Lava Bold N1 i N1 Pro ujawnione przed premierą 23 maja, 2025
  • Test Xiaomi Xring O1 – szybki i wydajny układ z autorskimi rozwiązaniami 23 maja, 2025
  • Nitrux – nowoczesna dystrybucja Linuksa oparta na Debianie z aktualnymi aplikacjami 23 maja, 2025

Informacje

  • Polityka prywatności
  • Redakcja
  • Współpraca
  • REDAKCJA
  • WSPÓŁPRACA
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Apple
  • Sztuczna inteligencja AI
  • Smartfony
  • Nauka i technika
  • Komputery & Tablety
  • Security
  • Nowinki
    • Recenzje
    • Poradniki
    • iDared Serwis
      • Serwis iPhone
      • Serwis MacBook
      • Serwis Telefonów Samsung
      • Serwis Telefonów Xiaomi