Apple Planet
  • REDAKCJA
  • WSPÓŁPRACA
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
No Result
View All Result
  • Apple
  • Sztuczna inteligencja AI
  • Smartfony
  • Nauka i technika
  • Komputery & Tablety
  • Security
  • Nowinki
    • Recenzje
    • Poradniki
    • iDared Serwis
      • Serwis iPhone
      • Serwis MacBook
      • Serwis Telefonów Samsung
      • Serwis Telefonów Xiaomi
sobota, 7 czerwca, 2025
  • Apple
  • Sztuczna inteligencja AI
  • Smartfony
  • Nauka i technika
  • Komputery & Tablety
  • Security
  • Nowinki
    • Recenzje
    • Poradniki
    • iDared Serwis
      • Serwis iPhone
      • Serwis MacBook
      • Serwis Telefonów Samsung
      • Serwis Telefonów Xiaomi
No Result
View All Result
Apple Planet
No Result
View All Result
Home Smartfony

TikTok zostaje na razie – prezes komentuje decyzję Trumpa o kolejnym przesunięciu zakazu

od Pan z ApplePlanet
8 maja, 2025
w Smartfony
0
TikTok zostaje na razie – prezes komentuje decyzję Trumpa o kolejnym przesunięciu zakazu
472
SHARES
1.5k
VIEWS
Udostępnij na FacebookuUdostępnij na Tweeterze

Amerykański Kongres przyjął ustawę, która mogłaby zmusić TikToka do zakończenia działalności na terytorium Stanów Zjednoczonych, jeśli nie zostałby on sprzedany amerykańskiej firmie. Jednak prezydent Donald Trump początkowo udzielił aplikacji 75-dniowego przedłużenia ultimatum, a następnie przedłużył ten okres o kolejne 75 dni. Ostatnie przedłużenie ma wygasnąć w czerwcu, jednak ostatnie wydarzenia sugerują, że TikTok może liczyć na jeszcze jeden okres ochronny.

W tym właśnie kontekście TikTok zorganizował wyjątkowe wydarzenie w samym sercu Manhattanu, zapraszając największych reklamodawców do dyskusji o swojej przyszłości. Podczas prezentacji, wiceprezes ds. rozwiązań biznesowych, Khartoon Weiss, jednoznacznie zadeklarowała, że „TikTok jest tutaj – jesteśmy tutaj”, co miało stanowić jasny sygnał dla rynku: firma nie zamierza się poddawać ani zniknąć z amerykańskiego krajobrazu cyfrowego.

Podczas wydarzenia firma skupiła się na zacieśnieniu relacji z partnerami biznesowymi i zaprezentowała nowe narzędzia dedykowane marketingowcom. Uczestnicy, wśród których znaleźli się przedstawiciele takich gigantów jak L’Oreal czy Unilever, mogli zobaczyć innowacyjne rozwiązania stworzone z myślą o jeszcze bardziej efektywnym zarządzaniu kampaniami reklamowymi na platformie. Całą prezentację prowadził popularny komik i prezenter, Hasan Minhaj.

Khartoon Weiss podkreśliła również, że TikTok nie tylko utrzymuje się w czołówce mediów społecznościowych, ale coraz częściej pełni rolę wyszukiwarki – stanowiąc alternatywę dla Google. To obserwowalne zjawisko wśród młodszych użytkowników, którzy preferują szybkie i interaktywne formaty treści wideo. Obecnie TikTok może się pochwalić aż 170 milionami użytkowników w samych tylko Stanach Zjednoczonych.

Pomimo nacisków politycznych ze strony USA i zaangażowania wielu firm zainteresowanych potencjalnym przejęciem TikToka – w tym takich gigantów jak Amazon czy Microsoft – podczas wydarzenia nie padły żadne deklaracje na temat ewentualnej sprzedaży platformy amerykańskiemu podmiotowi. Co więcej, nawet internetowy twórca MrBeast pojawił się w medialnych doniesieniach jako jeden z zainteresowanych zakupem TikToka za rekordową kwotę 20 miliardów złotych.

Wobec niepewnego statusu regulacyjnego TikToka w Stanach Zjednoczonych, firma stara się pokazać, że rozwija się i ma długoterminowe plany. Tak szeroko zakrojone działania PR, jak i rozwój narzędzi marketingowych mogą być próbą udowodnienia, że TikTok nie jest jedynie narzędziem rozrywki, lecz także istotną platformą reklamową i technologiczną przyszłości. W najbliższych tygodniach okaże się, czy działaniom firmy uda się przekonać nie tylko reklamodawców, ale i amerykańskich regulatorów.

Share189Tweet118
Poprzedni artykuł

Honor Magic 7 Pro otrzymuje trzecią wersję beta systemu Android 16

Następny artykuł

Użytkownicy Garmin mogą wkrótce potrzebować subskrypcji, by korzystać z nowych funkcji

Następny artykuł
Użytkownicy Garmin mogą wkrótce potrzebować subskrypcji, by korzystać z nowych funkcji

Użytkownicy Garmin mogą wkrótce potrzebować subskrypcji, by korzystać z nowych funkcji

Zapraszamy

Polub nas i bądź na bieżąco

Ostatnie Wpisy

  • Apple szykuje inteligentne okulary z AI – premiera planowana na 2026 rok 26 maja, 2025
  • Apple rezygnuje z planów wprowadzenia Apple Watcha z kamerą 26 maja, 2025
  • Apple planuje wielką modernizację aplikacji Kalendarz 26 maja, 2025
  • Tłumaczenie w czasie rzeczywistym w Google Meet ułatwia komunikację bez barier językowych 26 maja, 2025
  • Nowe funkcje Gmaila ułatwiają inteligentne odpowiadanie i szybkie planowanie wiadomości 26 maja, 2025

Informacje

  • Polityka prywatności
  • Redakcja
  • Współpraca
  • REDAKCJA
  • WSPÓŁPRACA
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Apple
  • Sztuczna inteligencja AI
  • Smartfony
  • Nauka i technika
  • Komputery & Tablety
  • Security
  • Nowinki
    • Recenzje
    • Poradniki
    • iDared Serwis
      • Serwis iPhone
      • Serwis MacBook
      • Serwis Telefonów Samsung
      • Serwis Telefonów Xiaomi