Apple postanowiło zaskoczyć swoich użytkowników i fanów serialu „Rozdzielenie” (ang. Severance) na Apple TV+ poprzez kreatywną promocję. Na oficjalnej stronie Apple pojawiła się informacja o nowym urządzeniu — Lumon Terminal Pro. Produkt ten jest inspirowany komputerami używanymi przez bohaterów serialu, takich jak Mark S. i Helly R.
Design Lumon Terminal Pro nawiązuje do stylistyki komputera z lat 80. XX wieku. Charakteryzuje się kompaktowym ekranem otoczonym szerokimi ramkami, niebieską klawiaturą oraz trackballem do nawigacji. To ukłon w stronę charakterystycznego stylu technologii przedstawionej w Severance, oddając klimat tajemniczego świata przedstawionego w serialu.
Niestety, Lumon Terminal Pro nie trafi do sprzedaży, choć z pewnością znalazłby wielu chętnych wśród entuzjastów serii. Strona produktu dostępna na oficjalnej witrynie Apple jedynie przekierowuje użytkowników do standardowej oferty komputerów Mac oraz do filmu zza kulis produkcji Severance, który Apple udostępniło niedawno.
Premiera drugiego sezonu Severance miała miejsce w zeszły czwartek, co oznacza, że cały serial jest już dostępny dla subskrybentów Apple TV+. Produkcja spotkała się z dużym uznaniem widzów i krytyków, dzięki czemu Apple podjęło decyzję o realizacji trzeciego sezonu. Reżyser Ben Stiller uspokoił fanów, zapewniając, że tym razem nie będą musieli czekać kolejnych trzech lat na kontynuację.
To nie pierwszy raz, gdy Apple wykorzystuje swoje produkty do kreatywnej promocji treści dostępnych na swojej platformie streamingowej. Tego typu działania nie tylko angażują widzów, ale również budują silniejsze powiązania między światem przedstawionym w serialu a realnymi produktami firmy. Choć Lumon Terminal Pro pozostaje jedynie elementem kampanii marketingowej, to bez wątpienia wzbudził zainteresowanie i dostarczył fanom dodatkowej frajdy związanej z ich ulubionym serialem.