Apple i Goldman Sachs postanowili wprowadzić program pomocowy dla użytkowników karty Apple Card, którzy ucierpieli w wyniku pożarów w Los Angeles. Nowa inicjatywa pozwala poszkodowanym na czasowe odroczenie płatności bez żadnych konsekwencji finansowych. Szczegóły programu ujawniono dzięki doniesieniom od Marka Gurmana z Bloomberga.
Zdjęcie promocyjne Apple Card
Możliwość odroczenia płatności obejmuje mieszkańców regionów uznanych przez FEMA (Federalną Agencję Zarządzania Kryzysowego) za objęte stanem klęski żywiołowej. Apple we współpracy z bankiem Goldman Sachs rozsyła powiadomienia do poszkodowanych osób, oferując im wsparcie. Klienci mogą pominąć jedną płatność w miesiącu, w którym zapisują się do programu pomocowego. Co więcej, opóźniona płatność nie będzie generować odsetek, a konto w dobrej kondycji zachowa swoją bieżącą rangę.
Jednak istotne jest, że standardowe roczne oprocentowanie zakupu (APR) zostanie ponownie naliczone w następnym miesiącu, po zakończeniu udziału w programie pomocowym. Wszystkie osoby z Los Angeles, które potrzebują wsparcia, mogą skontaktować się z Apple Card Support za pomocą aplikacji Wiadomości, aby uzyskać więcej informacji i zapisać się do programu.
Apple ma już doświadczenie w oferowaniu podobnych programów wspierających osoby dotknięte przez huragany i inne katastrofy naturalne. Od momentu premiery karty Apple Card program pomocy w sytuacjach kryzysowych stał się integralną częścią usług, które Apple świadczy swoim użytkownikom.
Dyrektor generalny Apple, Tim Cook, wczoraj ogłosił, że firma planuje przekazać darowiznę, aby wesprzeć poszkodowanych przez pożary oraz działania związane z odbudową w Los Angeles. To kolejny dowód na zaangażowanie Apple w pomoc społecznościom dotkniętym przez trudne wydarzenia i promocję odpowiedzialności społecznej.
To nie pierwsza sytuacja, gdy Apple podejmuje działania na rzecz pomocy ofiarom katastrof. Firma konsekwentnie rozwija swoją unikalną misję wspierania klientów w trudnych chwilach, łącząc świat technologii z humanitarnymi potrzebami. Użytkownicy Apple Card nie tylko mają dostęp do nowoczesnych rozwiązań finansowych, ale także mogą liczyć na wsparcie w momentach kryzysowych.
Warto zwrócić uwagę na to, jak elastyczność i współczucie stają się coraz istotniejszym elementem podejścia dużych korporacji do relacji z klientami. Apple, standaryzując tego typu inicjatywy, pokazuje, że globalny gigant technologiczny może działać także jako odpowiedzialny i empatyczny partner dla milionów osób na całym świecie.