Pomaganie innym to podstawa kultury pracy w firmie NVIDIA. Przez cztery tygodnie pracownicy z całego świata byli zachęcani do wywierania pozytywnego wpływu na społeczności, wykorzystując swoją największą siłę — życzliwość. Akcja ta przyniosła imponujące rezultaty, angażując tysiące pracowników i wspierając setki organizacji non-profit.
Oddziały firmy na całym świecie zorganizowały szereg wydarzeń i zbiórek na rzecz ważnych celów, takich jak bezpieczeństwo żywnościowe, ochrona środowiska, edukacja czy dobrostan zwierząt. Pracownicy zaangażowali się w inicjatywy, które były im najbliższe sercu, zarówno wspierając finansowo wybrane organizacje, jak i uczestnicząc w akcjach wolontariackich. W ich ramach składano filtry do wody dla ofiar klęsk żywiołowych, pakowano zestawy higieniczne dla weteranów czy oferowano swoje umiejętności zawodowe, aby wspomagać organizacje non-profit przy projektach marketingowych.
Efektem tych działań było ponad 13 000 godzin pracy wolontariackiej oraz darowizny o wartości 5,5 miliona dolarów, w tym także wkład firmy w ramach dopłat. Wsparto przeszło 2 000 organizacji charytatywnych w blisko 40 krajach. Te osiągnięcia to dowód na zaangażowanie pracowników i determinację firmy, by wywierać pozytywny wpływ na świat.
W ramach inicjatywy Inspire 365, NVIDIA Foundation zachęca swoich pracowników do aktywnego działania na rzecz lokalnych społeczności. Program ten ułatwia wsparcie w dowolny sposób — poprzez czas, talent lub fundusze — w ramach inicjatyw, które są szczególnie ważne dla zatrudnionych. Co więcej, firma maksymalizuje ich wpływ, podwajając osobiste darowizny czasu i pieniędzy do kwoty 10 000 dolarów rocznie.
W roku fiskalnym 2024 w działania Inspire 365 zaangażowało się ponad 40% pracowników NVIDIA. Przekazano ponad 16 milionów dolarów darowizn, a wolontariusze przepracowali blisko 40 000 godzin wirtualnie i stacjonarnie. Łącznie firma wsparła 6 000 organizacji non-profit w 58 krajach na łączną kwotę 40 milionów dolarów. Taki wynik świadczy o skali i oddaniu zarówno pracowników, jak i zarządu na rzecz budowania lepszego świata.
Przyjazna kultura pracy, jaką promuje NVIDIA, stawia na pierwszym miejscu nie tylko innowacje technologiczne, ale także odpowiedzialność społeczną. Firma aktywnie wspiera różnorodność działań charytatywnych, umożliwiając pracownikom zaangażowanie w inicjatywy, które najlepiej odpowiadają ich pasjom i wartościom. To przykład na to, jak liderzy branży technologicznej mogą realnie zmieniać świat na lepsze przy wsparciu swoich zespołów.